CONTACT ME

Monday, June 24, 2019

Finally

Assalammualaikum warahmatullahi wabarokatuh.

Allahuakbar.. lama sangat rasanya aku tak menulis apa apa content dalam blog ni kan 😇 lama menghilang, lama menyepi. Patah hati? eh tidak. Hati masih berbunga you ols. 😆

Berhabuk blog ni asbab laptop aku buat hal. well, boleh je nak menaip guna handphone. Tapi, rajin pulak aku nak mengadap skrin ceconet gitu? memang tak lah.

Beberapa tahun kebelakangan ni, banyak benda jadi. which is ada suka dan duka. Well, tu lah hidup kan? 😜

Antara good news, aku dah jadi mak anak tiga 😎 kakak yara dah ada geng. Of course team mak. Paknya masih kekal. Team berdua dengan abang Fayaaz. InsyaAllah, tahun depan aku akan all out untuk dapatkan sorang lagi team untuk paknya. kahkah. Doakan tau!

Regards,
Hidayah Ahamad.

No comments: