CONTACT ME

Monday, February 22, 2021

Permulaan 2021


Salam and hai. Lamanya tak update apa apa post baru kat blog ni. well, dah masuk 2021 dah. 

Aku macam mak mak yang lain. Super duper busy menghadap kelas online anak anak since covid tahun lepas..

Si sulung dah masuk darjah dua tahun ni. Yara pulak dah sekolah tadika. Tapi memandangkan pandemik yang tiba tiba berlaku, aku tak sempat nak daftarkan yara masuk tadika. Bila nak register semua dah full. Nak takanak aku kenalah buat home schooling. Dan ianya sangatlah tak mudah. Menguji kesabaran. Mungkin sebab tu lah aku tak di takdirkan untuk jadi cikgu gamaknya, haha.

Oh ye, aku sebenarnya tengah menunggu hari nak sambut orang baru. InshaAllah, march ni. Even ni dah anak ke empat, still aku rasa berdebar and takut. Moga Allah mudahkan urusan aku melahirkan nanti. Aamiin 

No comments: