CONTACT ME

Tuesday, May 20, 2014

Lahirnya Si kecil Dalam Tummy

Assalammualaikum..

 Well lama gila kan aku tak update blog. adalah dalam setahun cam tu. even banyak jugak cerita time pregnancy yang aku tak dapat nak share dengan uolss. tup-tup sekarang dah bertiga. maknanya si kenit yang dalam perut tu dah pun selamat dilahirkan.

 Macam yang aku pernah update dalam facebook, twitter serta instagram sebelum ni yang aku dah pun selamat melahirkan bayi lelaki seberat 3.7kg secara normal pd 20 hb 9 2013 jam 12.26 pagi. Alhamdullillah. habis dah episod pregnancy. lega rasanya sbb pasni tkde dah cramp kaki, sakit belakang. tapi pasni sure rindu nak rasa baby tendang tendang dari dalam perut hihi.Syukur atas nikmat dan rezeki yang Allah bg ni.


Meet my prince. hehe. Lebat kan rambut dia. patut lah masa pregnant asyik gatal perut je. pastu kerap kencing.


Masa ni baby tengah usha usha aku sebab dia nak susu lah kan.and masa ni jugak lah malam pertama aku tidur dengan bby sambil peluk peluk. sebelum ni, tidur baby  duduk kat dalam sekarang dah ada kat luar. Alhamdullillah. syukur sangat.



Tapi sekarang baby dah masuk lapan bulan dah pun. sekejap je kan masa berlalu. sekarang si kecik ni dah pandai merangkak and duduk dah pun. ye lah. lama sangat tak dapat berblog so banyak lah cerita tak dapat share.



Hai saya dah besar. dah lapan bulan! tak lama lagi saya dah boleh main kejar kejar dengan mama and papa! susu mama terbaik. sebab tu saya cepat besar.

Last but not least, terima kasih pada sesiapa yang mendoakan keselamatan aku and baby sepanjang pregnant sampai lah baby dah besar camni. ohh ya, lupa nak bagitau nama baby Muhd Fayaaz Arshaq.

No comments: