CONTACT ME

Friday, October 14, 2011

Kenapa tah lately aku suka benar tengok gambar orang kawin. bajet feeling-feeling bride wannabe lah kan. kehkeh

Salam and hello.

lately memang aku dah jarang gila update blog. bajet nak jadi retiss blog. tapi updatenya tidakk. memang hareemmm lah kan. hoho. yang hado je lah kau yuyunn oii.

so, here we go. wink-wink. Here's a little bit on my nikah and reception dress. well, tertiba rasa macam nak jadi princess wannabe on my wedding day. hape? kau mammpuuu? kehkeh. so, tadi rajin-rajin lah pergi google then jumpa ini. tadaaaaa!



aku tak decide lagi pun nak pilih yang mana. tapi rasa macam minat dengan mermaid cut tuu. princess cut pun menawan hatiii. err tapi kalau buat empire cut pun not bad. what do you think guys? aww.. ohhsemmmm! gojess kau yuyun!

but takde lah nak pakai baju tak berlengan tu. karang mulalah laki aku hambat aku satu kampung. nanti ada lah design yang lain. yang lagi sopan ah. memandangkan aku pun bertudungkan.

memang ah nampak agak pelik sebab kita ni orang melayu, beradat timur. tertiba aku plak plan nak pakai dress bagai. first reaction memang lah macam haram, but once dah discuss, depa support ah.

well, lately quit busy with all planning and so onn. homaiigodd. doakan gua. letter aku update lagi pasal yang lain-lain.

sekian :)

No comments: