CONTACT ME

Monday, August 1, 2011

Happy Birthday SOFEA IRISYA! yeay. dah tua ah kau wahai budak.



Tah hape ah yang dia tengok. dengan kasut terbaliknya. dah macam cucu kak limah je haku tengok. hoho.




Aceceh. tak sabau nak tiup lilin ah tu.





Masa ni aku sibuk soh dia posing. malu2 giteww. Well, sebelah tu mama dia.

So happy birthday yang ke 3 tahun buat anak buah aku, sofea irisya. Makin hari, makin cute pulakk aku tengok si budak sepet ni. rasa nak kiss laju2 je. but apakan daya, budak ni hyper active ni. suka lari2. hape, kau hengat kau cantik. muahahaha.

well, birthday dia actually hari sabtu lepas. but quit busy. that why baru hari ni berkesempatan buat entry pasal ni. And now dia pun dah besar. umur pun dah cecah tiga tahun. tapi masih comel macam aku muda2 dulu. ngeh3.

masa birthday dia tu, aku datang late sikit. sebab aku dok syok on9 dekat rumah. sampai mak aku sume dah bising2 sebab aku tak sampai2. then actually, aku terlupa nak belikan gift untuk dia. so, aku just rasuah dia dengan duit je ah. pastu terus nak gesel2 dekat aku. ohh. mata duitan kau aeh. mentang2 ah mak cik kau ni tengah kayoooo.




Hamboii. kemain lagi budak2 zaman sekarang. macam2 pattern cake depa dok bedal. time aku dulu takde pon macam ni. semuanya berbentuk bulat lagi petak!




well, ni antara kuih2 yang ada ah. aku amik sikit je. bajet diet ah. pastu kazen aku dok daring aku sambil buat muka i-know-what-you-did-last-summer! muahehehhe.




Then sempat gak ah abadikan sekeping dua gambar dengan mak buyong. oh kesian, due kazen aku dah nak sampai. well, selamat menjadi ibu aeh kaka.


and last but not least..



Anak saper ah ni. hoho.

eh. bye!

No comments: