CONTACT ME

Monday, July 2, 2012

majlis sambut menantu

tahniah again untuk adik aku, puan amie. haha. rasa kelakar pulak. lepas sebulan jadi husband and wife, baru hari ni majlis sambut menantu depa. apa pun tak boleh. kehkeh. so congrates lah eh. tema kali ni lebih kepada klasik. sebab baju yang depa pakai pun sangat lah klasikk.

okay aku jeles. sebab tak merasa nak pakai songket tahun 70-an tuh. sob-sob. catering yang depa ambik terbaik! ayam blackpaper. yeah. selamat aku kerjakan dengan hubby aku. sure orang tuh kata aku kebulur. macam tak makan 10 hari. haha. apa aku pedulii.

actually tema dia ungu and kuning. so aku plan pakai baju kuning and hubby baju warna ungu. nahh, adil lagi saksama bukan? :D

sempat lah snap beberapa keping picture. mari lah layan bersama. ohh maaf. pakai camera cabukk je. image kurang jelas eh.

Dewan seri perkasa, 1 .45pm
01 july 2012


bersanding dan berbicara


kek yang ohsemmm. jeless! :D


kuning-kuning langsat


pengantin lama bersama anak-anak.



yeay aku yang jakun

dengan terletak nya gambar si jakun ini, maka berakhir lah entry kali ini. aku malas nak type. bye!

No comments: