CONTACT ME

Monday, June 11, 2012

Bertandang to terengganu

Salam..

 hye uolsss. well long time no update. what? im just married. so busy gila. haha. so today aku just nak share some picture sesama bertandang ke rumah hubby dekat bukit tunggal, kuala terengganu. and alhamdullillah, semuanya berjalan lancar. terima kasih Allah. :D

 masa dekat terengganu tu takde pun majlis bersanding. sekadar majlis makan-makan and sesi suai kenal dengan family hubby. so as request, aku pun just pakai baju kurung modern yang simple giloo. ramai jugak yang pertikaikan. kononnya kahwin tu sekali seumur hidup. so kenapa takde bersanding masa "majlis sambut menantu". ala, aku tak kisah pun. memang lah kalu boleh aku nak jugak ada majlis bersanding buat kali kedua. tapi kena lah hormat my mother in law punya decision kan. at least majlis tu berjalan dengan lancar. Alhamdullillah.

 so here we goes.
 02 june 2012, Bukit tunggal, kuala terengganu.


rombongan mak jemah telah tiba!


the leader of the rombongan.. affendi!


salam-salam. eh my husband! why are you there?


rombongan mak kiahh


 candid! saya di atas pelamin


 with husband.


again.  


makan-makan. yummyy


makan beradap time. yeayy husband suap kite lah!


its my turn


with hubby family


snap again!


me and hubby with adik ipar and biras. ohh ya. aku kakak yang paling muda abad ini.


okay bunga tu untuk kite kan?? thank youuu! :D


i love him so muchhh!


just married!

May Allah bless me and hubby. semoga hubungan kami berkekalan sehingga ke akhir hayat. semoga Allah menjadikan aku isteri yang solehah. dan semoga aku di kurniakan kesabaran yang tinggi dalam menjalani kehidupan baru sebagai seorang isteri. Amin! :D

A girl on her big day!

1 comment:

Sheila Adziz said...

tahniah... smg sentiasa dililpahi keberkatan, kekal ke akhir hayat... cpt dpt bby yang ptg! hehe