CONTACT ME

Saturday, March 17, 2012

Bila aku bergelar "TUNANG" Mr. S. Terima kasih Allah!

Hai guys yang ohhsemm tahap gorila. yeay! its me. da lama gila aku tak update blog ni kan. well aku busy. kehkeh. kalau aku update hari2 pon macam lah kauorang baca kan. yang selalu comment and baca blog aku pon embahh aku je. ape? embahh kau mampuu? kehkeh.

well,today was my enggament day. alhamdullillah, semuanya berjalan dengan lancar. so i will get my "puan" title on june. thanks allah.

can you believe that aku dah jadi tunangan orang? 2 month lagi dah jadi wife and then mother and after that nenek or what ever.

as you known on my engagement, aku pakai baju kurung biasa je. takde pun nak gojes-gojes macam kauorang. just make it simple. And hantaran pun semuanya my aunty yang buat. nampak biasa but nice. thanks mak chu. i love you and your decoration. cehh, mengampu tahap gaban ni.


Banner for the enggament. aku suka benda alah ni. rasa kiut miut je macam aku. kehkeh.



hantaran make by my mak chu. love it!




terima kasih to my lovely kazen, Zuliyana sebab make up kan aku yang sememeh ni. and to my lovely fiance, terima kasih sebab belikan tudung bawal tu. i wear it on our special day! :D

to be honest hari ni jadi hari cuakk aku yang paling maksima. kehkeh. bila family my fiance sampai aku dah jadi macam beruk kena belacan. automatik seram sejuk gituu. nervess konon. once dah bincang pasal dates, hantaran and ect, abang pen panggil nak sarung cincin. omg. masa tu tahap nervous aku lagi luar biasa. rasa macam tengah mabuk2 laut gitu.



This is my merisik and bertunang ring.



apa yang mampu aku cakap this is the new chapter of my self and him. urm, what else? hari ni aku jadi jakun. tersenyum kambing sesorang. memalukan betul. well, next is nikah reception. may allah bless us. amin!

No comments: